תפריט נגישות

טוראי שירה אלכסנברג ז"ל

שירה אלכסנברג
בת 19 בנפלה
בת בת שבע ואריה
נולדה בתל אביב
בב' באדר תשמ"ז, 3/3/1987
התגוררה בתל אביב - יפו
התגייסה ב-אוקטובר 2005
שרתה בחיל הלוגיסטיקה
יחידה: ימ"ל 1050
נפלה בעת שירותה
בכ"ב באב תשס"ו, 15/8/2006
מקום קבורה: חולון
חלקה: 9, שורה: 3, קבר: 4.
הותירה: הורים, אחות - הלינה ושני אחים - אסי ואמיר

קורות חיים

שירה, בת בת שבע ואריה, נולדה ביום ב' באדר תשמ"ז (3.3.1987) בתל אביב, למשפחה חמה ואוהבת. שירה היתה בת הזקונים, אחות להלינה, אסי ואמיר.

שירה למדה בבית הספר היסודי "גבעת התמרים" ביפו ובחטיבת הביניים "ויצו צרפת" בית ספר לאומנות בתל אביב. את לימודיה סיימה בהצלחה במגמת אומנות פלסטית בבית הספר התיכון עירוני א' בתל אביב. את תעודת הבגרות המלאה לא זכתה שירה לראות. חייה נגדעו באחת והותירו את משפחתה ואוהביה הלומי צער וכאב.

לפני הגיוס לצה"ל נסעה עם האח לטיול בברצלונה וחזרה מאושרת ומלאת רשמים.

אהבת החיים ואהבת האדם - הן שציינו את נפשה. מלאת חיים היתה ובנפשה תקווה לעתיד. בין כל תכונותיה אפשר למנות את צניעותה, את הסתפקותה במועט ושמחתה בחלקה.

היא היתה בעלת חוש הומור מפותח ומלאת שמחת חיים, אהבה בני אדם והתייחסה לכל אחד בנדיבות ובטוב לב. היא חוננה באורך רוח בכל. לגבי בני אדם היתה נוהגת בסבלנות והיושר היה נר לרגליה ביחסה עם בני האדם.

שירה הרבתה לקרוא וללמוד ונשאה את לבה להמשיך את לימודיה באוניברסיטה בתחום האומנות, כתום שירותה בצה"ל, אשר עליו היתה גאה מאוד.

שירה התגייסה לצה"ל ביום 30.10.2005 ושובצה לחיל הלוגיסטיקה. את הטירונות עברה בבה"ד 6 בצריפין ובסיומה נשלחה לקורס מנהלות מלאי מחסן. שירה גילתה איכפתיות ואחריות והצליחה בזמן הקצר שבו השתתפה בקורס לשבות את לב מפקדיה ועמיתיה ולכן בתום הקורס הוצע לה תפקיד אחר שאותו ביצעה עד סוף שירותה. היא עברה מיונים ומבדקים נוספים ולאחריהם קיבלה תפקיד מעניין עם אחריות בבסיס במרכז הארץ.

ביום שלישי כ"ב באב תשס"ו (15.8.2006) נפלה שירה בעת שירותה הצבאי והובאה למנוחת עולמים בבית העלמין הצבאי בחולון.

הותירה הורים, אחות ושני אחים.

במכתב תנחומים למשפחה השכולה כתב מפקדה: "שירה ז"ל היתה אדם ערכי, אחראית, רצינית ומלאת מוטיבציה, טובת לב. נועם הליכותיה ונימוסיה בלטו מאוד לטובה ובאו לידי ביטוי בכל מעשה פרי ידה. כישרונה האומנותי היו יצירותיה שהותירה".

הוריה כתבו: "שירה מקסימה שלנו את פרח נדיר. ילדה מיוחדת, אצילה, חכמה חייכנית, טובה ומסורה עד אין קץ לכל אוהביך. מי שהכירך ידע שאת מזן נדיר. את פרח אציל ויפה שנקטף בשיא פריחתו, פרפר שהופסק מעופו".

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה