תפריט נגישות

סמל עידו רזון ז"ל

עידו רזון
בן 21 בנפלו
בן יונה וניסים
נולד בתל אביב
בו' באלול תשל"ט, 29/8/1979
התגייס ב-26.11.97
שרת בחיל הקשר והתקשוב
יחידה: מצו"ב 510
נפל בעת מילוי תפקידו
בב' באב תש"ס, 3/8/2000
מקום קבורה: תל אביב - קרית שאול

קורות חיים

מספר שבועות בלבד הפרידו בין יום הולדתו ה - 21 לבין מותו הכואב והבלתי צפוי



עידו נולד בתל אביב כבן שלישי, אח לאסף הבכור ונדב האמצעי. כבר בגיל שנתיים בלט עידו בסקרנותו הרבה וכן ביכולתו לפרק ולהרכיב דברים. את ביה"ס היסודי "היובל"סיים עידו כתלמיד השובב אך המתבלט בידע הרב שלו. בתפיסתו המהירה ובציוניו הגבוהים במיוחד. כילד ברוך כשרונות היה ברור שעידו עובר לבי"ס תיכון שיתאים לנתוניו אלה וכך הגיע לבי"ס להנדסאים שע"י אוניברסיטת ת"א.



בבי"ס להנדסאים באו לידי ביטוי כל כישוריו של עידו. הוא היה תלמיד מצטיין שזכה בכל שנה בתעודות הערכה ובפרסים על ציוניו , עבודותיוועזרתו לזולת. עידו תמיד התנדב לסייע בפרויקטים של ביה"ס כמו בפרויקט מדעי שנערך בבי"ח "בלינסון" וזאת תמיד בצניעות אך עם כל הלב.



עם סיום לימודי התיכון התקבל עידו לעתודה האקדמאית, אך לאחר חיזורים רבים מחיל הקשר החליט לוותר על העתודה ולהתגייס לצה"ל, מתוך ידיעה שכישוריו יתרמו רבות לחייל. למרות סלידתו ממסגרות נוקשות, כאשר קיבל על עצמו לבצע משהו, תמיד ביצע על הצד הטוב ביותר וכך גם בטירונות אותה סיים כ"חניך למופת".



עם סיום הטירונות, כאשר הגיע לחיל הקשר, נמנע מעידו סיווג בטחוני מתאים, עקב סיבות שטרם הובררו וכתוצאה מכך נאלץ לעבוד במשך כל התקופה בחדר מבודד משאר חבריו ליחידה. למרות זאת, עידו לא התלונן ואף מנע מהוריו, לא פעם, מלהתערב בנושא לטובתו.

למרות תנאי עבודה אלו זכה להערכה רבה ממפקדיו וחבריו ליחידה. עידו היה דמות מרכזית בקרב חבורת עילית של בני נוער שוחרי מדע ומחשבים.הוא סייע בארגון כנסים ופגישות. כל מי שפגש בו או שוחח עמו דרך האינטרנט לא יכול היה שלא להתרשם מתכונותיו הטובות. הוא היה תמיד כתובת לעזרה, למידע ולשיחות נפש. אהב מוסיקה ובמיוחד את החיפושיות והספייס גירלס.



עם הוודע דבר מותו של עידו, נפתח מיד אתר באינטרנט ובו נכתבו מאות מכתבי אבל והספד לזכרו.אנו משפחתו הקרובה, תמיד ידענו שיש לנו בן ואח מיוחד אך לא ידענו עד כמה ובאופן מטפורי ניתן לומר כי "ידענו שיש לנו בבית יהלום אך לא ידענו בן כמה קראט הוא".



עידו היה האהוב בקרב המשפחה המורחבת וכגודל האהבה אליו כך גודל השבר והעצב על מותו.מותו של עידו פער חור גדול בליבנו, אשר ספק אם ניתן יהיה למלא אי פעם.הגעגועים לאהבתו, לחוש ההומור שלו, לטוב ליבו ולרוחב ליבו תמיד ילוו אותנו אך עם זאת נחמתנו היחידה שחייו שנקטעו באיבם, היו גדושים ומרתקים וכי הוא השפיע על חייהם של אנשים כה רבים, שתמיד יזכרו אותו.

כנאמר בסרט שהיה אהוב עליו "הנר שאורו בהיר כפליים,יכלה מהר כפליים. ואתה זהרת באור כה, כה בהיר".

יהי זכרו ברוך

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה