* מידע נוסף
תפריט נגישות

סרן יפתח עין ז"ל

יפתח עין ז"ל - ספר לזכרו

מכתב למרים

כריכת הספר
אלבום תמונות

31.10.76
מרים.

עכשיו מוצאי שבת הראשון מזה זמן רב שאני נמצא בבית, עם הרבה זמן לחשוב. עוד מעט יבואו לכאן אבי ואילן ואז נשב ונראה "מבט ספורט".
שבת כמעט כולה בלעדייך, קצת קשה לעכל, אבל נקווה שנינו שלא תרבינה כאלה שבתות. אחי יושב מולי ומנסה להציץ כל הזמן מה אני כותב, הוא אומר לי "בטח אתה כותב לה איזה כיף היה להתנשק ביום כיפור". אני רוצה להגיד לו שגם אחרי יום כיפור הספקנו להתנשק.
כשעזבתי את הבסיס לא ויתרתי על פיצה וגלידה בגלידריה, והיה לא נעים לזלול לבד ולחשוב מה את עושה באותו רגע. אבל האמיני לי, אכלתי בשביל שנינו וכל רגע חשבתי עלייך (אפשר להגיד שבכל 'ביס' חשבתי עלייך). הדברים האחרונים צריכים קצת להצחיק, כי באמת לא היה נעים לאכול לבד.
ברגע זה אני מדמה לעצמי איך את מתרגזת ואומרת לעצמך "אכלת לבד - עושה חיים בלעדי". אבל האמיני לי, זה לא כך.
קמתי היום בבוקר והלכתי לכדורגל, קבוצתי ניצחה לא לפני שגרמה לי דפיקות לב מיותרות.
הרבה פעמים אני מדמיין שאנו מדברים, אבל זה רק בדמיון. השבוע יש לי חתונה של חבר שלי, אלי מכברי, שמתחתן עם הפקידה שלנו, יעל. אלי היה מד"כ יחד איתי, אז בטח אפגוש את כל חברי מבה"ד 1. שוב, חבל שלא תבואי. למען האמת אני מתייחס למצב הזה, שאני לא יכול להשיג אותך, בשיא ההבנה כי סך הכל גם אני בצבא, והמצב ידוע לי.
עכשיו כבר בוקר. הפסקתי את המכתב כי אילן, אבי ושי נכנסו, וראינו טלויזיה, הלכתי לישון בעשר וקמתי בשבע ועכשיו אני מתארגן לקראת נסיעה לצבא. בוקר חדש, שבוע חדש, שנקווה שנתראה בסופו.

חושב עלייך, אוהב אותך.
יפתח
ראש הנקרה, ספטמבר 76

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה